Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Plán interní komunikace
Pražák, Petr ; Sedláček, Lukáš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vnitrofiremními komunikačními procesy, analyzuje vztah jednotlivých skupin zaměstnanců firmy mezi sebou a ke svým nadřízeným. Práce popisuje význam interní komunikace ve firmě a poukazuje na důležitost správné stimulace a motivace zaměstnanců vedením firmy. Práce vyhodnocuje obdržené vyplněné anketní formuláře a navrhuje vhodnou úpravu pracovních postupů.
Interní komunikace ve vybrané společnosti
Konečná, Dana ; Putnová, Anna (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na interní komunikaci ve vybrané společnosti. První část práce definuje pojem komunikace, její funkce a členění. Charakterizuje interní komunikaci a problémovou komunikaci ve společnosti. Tyto poznatky jsou dále využívány v části praktické, jež je doplněna o představení a popis společnosti. Analytická část zkoumá spokojenost zaměstnanců s interní komunikací. Na základě teoretické a analytické části práce jsou navrhnuta reálná doporučení vedoucí ke zlepšení úrovně komunikace ve vybrané společnosti.
Interní komunikace ve vybrané společnosti
Konečná, Dana ; Putnová, Anna (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na interní komunikaci ve vybrané společnosti. První část práce definuje pojem komunikace, její funkce a členění. Charakterizuje interní komunikaci a problémovou komunikaci ve společnosti. Tyto poznatky jsou dále využívány v části praktické, jež je doplněna o představení a popis společnosti. Analytická část zkoumá spokojenost zaměstnanců s interní komunikací. Na základě teoretické a analytické části práce jsou navrhnuta reálná doporučení vedoucí ke zlepšení úrovně komunikace ve vybrané společnosti.
Self-tracking jako způsob komunikace: případová studie komunikace sportovců v ČR
Steinbergerová, Zuzana ; Soukeník, Štěpán (vedoucí práce) ; Audyová, Petra (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na téma komunikačního procesu mezi člověkem a digitálními záznamovými technologiemi, které umožňují systematické zaznamenávání aspektů lidského života. Tento nový komunikační fenomén se v odborné literatuře nazývá anglickým pojmem self-tracking. Cílem této diplomové práce je poskytnout vhled do průběhu komunikačního procesu mezi sportovci a těmito záznamovými zařízeními. Přínos diplomové práce spočívá v popsání komunikačního procesu mezi sportovci a jejich self-trackingovými zařízeními a zjištění, jak sportovci tuto výměnu informací vnímají. Kromě toho by měl výzkum také zodpovědět otázku, jakou mají sportovci motivaci zaznamenávat sportovní data a jaké benefity jim komunikace se self-trackingovými technologiemi přináší. Výsledky rovněž představí, jaké postoje zastávají čeští sportovci ke sdílení sportovních aktivit na sociálních sítích. První část diplomové práce se věnuje úvodu do zkoumané oblasti, reflexi zahraniční literatury a výzkumu, identifikování kritických otázek vztahujících se k vlastnictví dat. Design kvalitativního výzkumu vychází ze stanovené hlavní výzkumné otázky: Jak sportovci používají self-trackingová zařízení a jak vnímají komunikační proces mezi sportovci a technologiemi? Na základě výzkumné otázky bylo rozhodnuto o tom, že výzkum bude založen na...
Manažerská komunikace ve vybrané organizaci
VEISHEIPLOVÁ, Lucie
Umění komunikace patří mezi nejzákladnější dovednosti, kterými by měl disponovat úspěšný manažer. Právě schopnost komunikace může být rozhodujícím faktorem při vyjednávání jak s obchodními partnery, tak s širokou veřejností. Efektivní komunikace spočívá především v porozumění sdělení druhého a zpětné vazbě. Nutností se tedy stává zájem o to, jak efektivně jsou informace předávány, ať už se jedná o interní nebo externí komunikaci. Hlavním cílem této diplomové práce je analyzovat manažerskou komunikaci ve vybrané organizaci a stanovit návrhy pro její zlepšení. Pro praktickou část této práce jsem zvolila společnost EXTRUDO Bečice s.r.o. se sídlem v Bečicích, která byla založena v roce 1994. V této části práce jsou charakterizovány jednotlivé oblasti manažerské komunikace na základě materiálů získaných z rozhovoru s ředitelem společnosti. Dále bylo provedeno dotazníkové šetření s cílem zjistit postoje a názory zaměstnanců. Po zhodnocení informací získaných z rozhovoru s ředitelem společnosti a dotazníkového šetření byly předloženy návrhy a náměty na možná zlepšení v jednotlivých oblastech manažerské komunikace.
Komunikace v týmu Klatovské nemocnice
Veselá, Veronika ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Komunikace v týmu Klatovské nemocnice. Cíl: Cílem bakalářské práce je prezentovat zjištěné názory pracovníků a vrcholového manažera dané organizace na současný stav komunikačního procesu zaměřeného na předávání informací v rovině horizontální i vertikální. Pomocí výsledků z písemného dotazování porovnat tyto názory a poukázat na případné rozdíly. Použité metody: Pro získání primárních dat byla v této práci použita metoda písemného dotazování pracovníků a vrcholového manažera organizace. Pro interpretaci dat byly použity standardní metody pro statistické vyhodnocení dotazníků. Výsledky: Výsledkem práce jsou zjištěné informace vypovídající o fungování komunikačního procesu v oblasti předávání informací v rovině horizontální i vertikální. Tyto informace jsou sumarizovány do tabulek četností odpovědí a znázorněny ve sloupcových a koláčových grafech. Klíčová slova: Komunikace, komunikační proces, komunikační dovednosti a schopnosti, manažer, tým.
Komunikační strategie podniku
Doxanská, Kateřina ; Vlček, Josef (vedoucí práce) ; Forst, Václav (oponent)
Komunikační strategie podniku Abstrakt Předmětem této bakalářské práce je komunikační strategie firmy SIKO KOUPELNY a. s. Práce je rozdělena na část teoretickou a na část praktickou. První část je věnována teorii týkající se problematiky marketingové strategie, marketingového mixu se zaměřením na marketingovou komunikaci a marketingový komunikační mix. Dále je představena firma SIKO KOUPELNY a. s., její komunikace se zákazníkem a využití nástrojů komunikačního mixu. Druhá část práce obsahuje vyhodnocení dotazníkového šetření zaměřeného na komunikaci této firmy, zhodnocení výsledků dotazníkového šetření a návrh možného řešení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.